  • Data: 2013-03-05 16:00:24
    Temat: Re: Smieci u mnie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Czy to w ogóle wiesz o czym piszesz? To nie są dane do przetargu, to kwoty
    > jakie będziemy płacić, żadna korekta przed końcem roku nie jest planowana,
    > a na nowy rok
    > planowana jest .... podwyżka.

    Skro Ty już wiesz to podaj źródło gdzie jakaś gmina już dziś twierdzi, ze
    nie będzie korekt, a w przyszłym roku będzie podwyżka.

    Bo dyskusja znowu wraca do poziomu fobii tak jak w zeszłym roku na temat
    podwyżek cen gazu - oczywiście wtedy też większość "wiedziała" że będą
    podwyżki, a jak ktoś ośmielił się napisać by poczekać z ocenami to był
    wyzywany od lemingów, popleczników władzy itd.

    Pozdrawiam
    Ergie