    From: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Smog.
    Date: Mon, 16 Nov 2009 20:27:39 +0100

    JerzyN pisze:

    > Jak to powiedział ostatnio Kuba Wojewódzki o jednej z uczestniczek w Mam
    > Talent:
    > "Dobrze wygląda(sz), jak PO w telewizji tylko niewiele z tego wynika."
    > Przemyśl Kasiu jeszcze raz swoją propozycję.

    Moim zdaniem się nadaje, zna się na ochronie środowiska, ogrodach,
    kosmetyce i diabli wiedzą na czym jeszcze, bo podczytuję trzy grupy na
    krzyż, pewnie gdzieś tam jeszcze się produkuje...jak zacznie doradzać
    posłom i posłankom to same Afrodyty i Apolla będą nam urzędować, ukwieci
    Sejm, zniknie smog, unijne dotacje trafią tam gdzie mają trafić, wykryje
    kilka nowych afer, bo z tego co wyżej napisała wie kto, gdzie i kiedy
    zakosił kasę...
    A i grupy będą strawniejsze, zawsze to jednego trolla mniej... Daj
    dziewczynie szanse, siedzi bidula od rana do nocy przed kompem nie ma co
    robić, no marnuje się zwyczajnie...żal mi jej.