  • Data: 2009-11-18 18:31:59
    Temat: Re: Smog.
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Barbara Miącz pisze:

    > to może netykietę poczytaj

    Nie muszę, zareagowałam w swoim stylu, chamska odzywka bez owijania w
    bawełnę (moja, niezgodna z netykietą ....i co mi zrobisz?) kontra
    zawoalowana chamska odzywka(twoja tolerowana przez większość)
    Jeśli jesteś zgrabna jak sarenka to się ciesz, nie wszyscy mają to
    szczęście ... i poczytaj sobie o otyłości wtórnej wtedy pojmiesz, że
    otyłość nie zawsze wynika z obżarstwa. Tak na marginesie, ludzie otyli
    często jedzą bardzo mało i tyją i nie do końca jeszcze wiadomo co jak i
    dlaczego.