  • Data: 2012-05-03 10:32:55
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >znaczy zbudowało sie za darmo?

    >jaką powierzchnię domu zmarnowałeś na ktotłownei i skałd opału?

    U mnie gazu nie ma ...

    U mnie kotłownia jest spiżarnią , pralnią i suszarnią.
    Z tego powodu muszę zachować czystość , bo dodatkowo jest położona pomiędzy
    kuchnią a garażem.
    Opał mam w workach , które sam pakuję.

    Po załadunku zawsze myję podłogę , tak samo po czyszczeniu pieca (mój piec
    ma kanały poziome , więc czyszczenie jest proste i ... czyste) , jak i po
    wybieraniu popiołu.

    Opał trzymam w garażu (21m2). W garażu jest też samochód i inne pierdoły.
    Poprzedni sezon (październik-maj) zamknąłem w około 2,2tonie opału za 740zł.
    (pierwszy sezon).
    Zostało mi jeszcze trochę opału z 3 zamówionych ton.

    Oczywiscie opał trochę zajmuje , ale jak się mądrze go umieści to można go
    optymalnie umieścić.