  • Data: 2012-05-03 10:27:42
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dwa kolektory 2600,-
    >Zestaw pompowy ze sterownikiem 1000,-
    >3600,-. W czym masz problem?

    Dobra , daje 4000zł i mi wszystko montujesz i instalujesz i podłączasz ?

    Bo sąsiad dom na przeciwko ma solary. Montował rok temu , dokładnie szukał
    gdzie najtaniej i itd i płacił coś chyba około 10tys zł i montował mu to
    lokalny hydraulik a nie jakaś specjalistyczna firma ...

    Jakoś szukałem (na Allegro) i nie znalazłem zadnej oferty tańszej niż
    8000-9000zł z montażem , oczywiście nie mówię o podanych "pseudo cenach"
    które zawierają "dofinansowanie" , które jest dofinansowaniem banku a klient
    tego dofinansowania nie widzi na oczy ...