  • Data: 2012-05-03 21:12:58
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jnu8r4$j5j$1@inews.gazeta.pl...

    > Maniek... ja rozumiem, że można sobie sklecić samemu, ale zrozum, że nie
    > wszyscy to dadzą radę zrobić.

    Ci z tej grupy podejzewam, ze dadza wszyscy. Wielu tu robilo samemu
    instalacje elektryczne, kladlo plytki itp. Instalacja solarna to przy tym
    pikus, to klocki Lego i nic wiecej. Osobiscie chetnie podziele sie wiedza,
    Marek zapewne tez, wiec co za problem?
    Nie rozumiem prawde mowiac tych dyskusji. Zamiast przemyslec po swojemu,
    wyciagnac wnioski dla siebie z pozytkiem zreszta dla grupy to trzy czwarte
    udowadnia, ze sie nie oplaca bo instalator to i tamto. Po kiego opierac sie
    na takich danych? Gotowych zestawach, ktorych polowa tu nie potrzebuje? Albo
    ktos chce miec wygodniej i co najmniej nie drozej albo nie.

    Pozdro.. TK