  • Data: 2012-01-29 21:03:56
    Temat: Re: Solarny styczen
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sty, 20:13, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Czyli tak jak w normalnym uzytkowaniu, baniak calkiem wychlodzony kazdego
    > dnia mimo, ze mieszkam juz dawno.

    Caly baniak caly wychlodzony? Znaczy ze uzywasz CWU az z kranu zacznie
    leciec 9stC ? :) No bez jaj ;) Ja przy ladowaniu baniaka CWU mam na
    gorze temperature ~36stC, na srodku ok 30stC. Na dole pewnie bedzie
    kolo 20stC. Trudno wiec pisac ze w calym baniaku temperatura wzrosla z
    9stC do 40stC bo 9stC to moze bylo tylko na samiutkim dnie :)
    Przyjmujac ze w baniaku bylo srednio niech bedzie 25stC (a u mnie
    srednia bardziej przy 30stC wypadnie), to do podgrzania do 40stC
    trzeba tylko 5kW energii, a nie 10kW. Pytanie jeszcze czy te 40stC
    bylo pod koniec w calym baniaku czy tylko na gorze.

    Dla mnie EOT bo jade w gory na narty, do zobaczyska za jakis czas :-)

    --
    Adam