  • Data: 2010-06-20 21:39:49
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:4c1de82c$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie grzej się chłopie :-)
    >
    > "A tu nie mozna, co za kraj..."
    > No to niech Maniek napisze o jaki kraj mu chodzilo.

    O nasz rzecz jasna. Dzis bylem w stolycy na zakupach. W okolicy Grojca przy
    lasku stoja panienki chetne do pracy. Patrzac na nie wspomnialem swoja corke
    w wieku prawie nastoletnim. Nie mam pojecia co bym zrobil gdyby nie daj Boze
    ona tak pracowala jako lokata kapitalu dla rodzicow. To co piszesz ze tak
    powiem delikatnie jest bledne, bo nie brak wlasnie takich rodzicow chcacych
    zyc z tak poplatnych uslug. Nie wyobrazam sobie dojenia wlasnych dzieci z
    jakiej kolwiek ich pracy, jak zyje nawet przez mysl mi nie przejdzie zebym
    mogl je ustawiac przez pryzmat wlasnych potrzeb. Patrzac na ich rozwoj,
    potrzeby, pasje i zaiteresowania. Nie mam pojecia jak komus zdrowemu na
    umysle w ogole moga takie rzeczy do glowy przychodzic. Wybacz leci mi to po
    prostu niczym innym jak paranoja, oby.

    Pozdro.. TK