  • Data: 2010-06-20 21:51:33
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    news:4c1e7b79@news.home.net.pl...

    > No tak! Zaplacisz lekarzowi/nauczycielowi za leczenie bezposrednio, czyli
    > taniej niz teraz.

    Moze tak Ci sie wydawac jak idziesz z przeziebieniem. Jeden zawal to kwota
    kilkunastu tysiecy zlotych. Kuracje nowotworowe to juz kilkadziesiat
    tysiecy, a zdazaja sie i wypadki i odzialy intensywnej opieki medycznej,
    zwykle bardzo kosztowne. Policz swoje wplaty do ZUS z ostatnich 10 lat i
    przeloz to na te kwoty a zobaczysz co Ci wyjdzie nawet z uwzglednieniem
    oprocontowania z najlepszych lokat. Takie hasla to czysty populizm, bo dla
    wiekszosci ciezej chorujacych kwoty po prostu sa nie do udzwigniecia. Ten
    temat jest w ogole bardzo skomplikowanym zagadnieniem i szczerze mowiac nie
    mam pojecia jak odpowiedzialnie mozna glosic tak proste rzeczy w tak
    skomplikowanym temacie.

    > Jedno wynika z drugiego. Nikt za Ciebie nie ma zamiaru myslec, decydowac -
    > tak jak to niestety dzis jest.

    To cziekawe. Od lat decyduje sam za siebie i jakos nie czuje niczyjej
    presji.

    > Populizm to jest to co mowia socjalisci.
    > Mikke chce wprowadzic wolny rynek a to z populizmem nic nie ma wspolnego.

    Np. zniesienie w ogole ograniczen predkosci na drogach.

    > On nic nie obiecuje. W rzeczywistosci Wolnego Rynku kazdy bedzie mogl
    > stanowic o sobie, czyli wolnosc ale tez odpowiedzilanosc. Blisko prawa
    > naturalnego...
    >
    > Jesli to jest populizm to ty jestes urodzonym niewolnikiem.

    Kros Ci broni robic niemal co chcesz blisko prawa naturalnego?

    Pozdro.. TK