  • Data: 2010-06-22 10:14:54
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie uwierzysz, ale to nie jest takie proste.

    Bo ty rozumiesz WR jako cos co trzeba zrozumiec "wiedza ekonomiczna".
    To kolosalny blad.
    WR to stan ktorego nie trzeba poprawiac. Nie jest idelany ale to tak jak np
    dżungla. Nie jest idelana ale nikt jej nie poprawia.

    > Miales wolny rynek jesli chodzi o opcje rok, dwa lata temu, a ja znam dwie
    > duze firmy ktore nie wiem czy w ogole jeszcze ciagna po zabawie opcjami.

    Nie mozna powiedziec ze "mialem WR jesli chodzi o cos". WR to WR dotyczy
    wszystkiego w gospodarce. Nic go nie reguluje z zewnatrz bo SAM sie
    reguluje.

    Pozdr.
    www.elipsa.info