  • Data: 2014-05-21 20:27:05
    Temat: Re: Solary przygruntowe
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.xf7kgjtkn0u1o8@moj...
    >Ale i tak słońce słabo świeci, co zreszta można na sobie przetrenować że
    >wieczorem da sie na nie spojrzeć bez problemu. A to oznacza że ono już
    >prawie żadnej energii nie niesie.

    niesie, niesie :) Wiadomo ze tego słonca jest znacznie mniej bo krócej i
    chmury, ale jesli juz jest to jest go sporo.
    Mam postawiony taki pomiar temperatury - czarna blacha pod osłoną
    przeźroczystą. 30grudnia nagrzała sie do 111stopni, 20 lutego do 115stopni,
    23 luty - 122stopnie.
    (czujnik ustawiony pod kątem 80stopni do poziomu)
    Podobny czujnik ustawiony 45st dał niedawno cos 127 stopni (a przecież jest
    20 stopni cieplej).

    Moc słonca zima jest spora :)

    b.