  • Data: 2011-02-13 10:16:37
    Temat: Re: Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5f366bd9-c54d-455d-bc22-25ae86ccab1c@t16g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 13 Lut, 02:53, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Właśnie ludzie sukcesu - bogaci, ale nie kombinatorzy, tylko ludzie
    > uczciwie działający i rozumiejący działanie pieniądza - nie kupują sobie
    > 'świecidełek'. Oni żyją na poziomie gruuubo poniżej swoich możliwości
    > finansowych - mam na myśli, że zwyczajnie/normalnie, chociaż stać ich na
    > o wiele lepszy standard i droższe zabawki.

    >Ale generalizujesz. Nie znam nikogo bogatego kto mieszka w bloku i
    >jezdzi Lanosem, a Ty? :)
    >Za to znam takich co maja prywatny helikopter i dom za pare baniek.

    Ja z racji swojej pracy znam sporo takich co maja na lokatach poodkładane
    czasami ponad milion zł a mieszkają w blokach , i w zyciu po ich wyglądzie,
    zachowaniu itp byś nie stwierdzil że to "majętni" ludzie. Z drugiej strony
    czy mozna o kims kto ma majątek a z niego nie korzysta powiedzieć "majętny"?