  • Data: 2017-07-17 16:55:27
    Temat: Re: Spisek Styropianowy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 lipca 2017 15:49:23 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 17 Jul 2017 05:05:13 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Tak się zastanawiam jak się mają do tego płyty fundamentowe stojące
    > przecież na styropianie. Stoi tez na tym cała masa domu, wielokrotnie
    > większa niż sama wylewka i meble -- i co wtedy, taki styro się też tak
    > mocno kompresuje? Jak to się ma do izolacji takiego wypłaszczonego styro?

    No to łatwo policzyc :)
    Mysle nieco sie ugniecie. Zakladajac absolutną sztywność to mamy pi*oko 200ton per
    100m2 (szacunki spod grubego palca).
    Czyli 2 tony na m2.
    to daje 0,2kg na cm2.
    Duzo to nie jest :)
    Chyba ze sie gdzies machłem :)

    Ja mialem na mysli sama podloge/wylewke w pojedynczym pomieszczeniu.