  • Data: 2015-09-07 22:05:53
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Napisał człowiek, który olewa ograniczenia prędkości w "wioskach" i nie
    > jest w stanie pojąć, że te mogą stać TYLKO i WYŁĄCZNIE po to, żeby było
    > CISZEJ w okolicy. Eh, ta moralność...

    W wiosce Warszawa na tym odcinku ul. Wybrzeze Gdynskie jest 60, z jednej
    strony sa drzewa, z drugiej tez troche drzew i rzeczka Wiselka. 20m od
    miejsca gdzie mnie dopadli jest juz 80. Wiec bardzo przepraszam drzewa
    oraz wode za halas, ktory wygenerowalem swa nieodpowiedzialna jazda, na
    przyszlosc opony przed wjazdem na ten odcinek obije filcem, wylacze
    silnik i bede pchal w kapciach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa