    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Wed, 9 Sep 2015 09:50:43 +0200
    <mshgdv$chi$1@dont-email.me> <msi1oa$94f$1@node1.news.atman.pl>
    <1l1409cl17b2l$.1q9jpebjryk68$.dlg@40tude.net>
    <msjecr$l8a$1@node1.news.atman.pl>
    <1awz1jirtqh6d$.1myo2y1b9ldv6$.dlg@40tude.net>
    <msjovq$rhh$1@node2.news.atman.pl>
    <1w7f9vqqc0bz5.sahsmpxe02u6$.dlg@40tude.net>
    <msjt0f$ves$1@node2.news.atman.pl>
    <js2o1ojh64y6$.rv6vqb3ybczy.dlg@40tude.net>
    <msm67u$g9e$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > Wez miernik i sprawdz. Jezeli wg Ciebie zwykla kosiarka ogrodowa jest
    > glosniesjza niz kosa spalinowa, to polecam laryngologa.

    Nie znasz innych "narzędzi" niż kosa i kosiarka?

    > Poslugujesz sie tak demagogiczna i naciagana argumentacja, ze nie masz
    > prawa oceniac innych, bo od prawdy i rzetelnosci tej dyskusji jestes dosc
    > daleko.

    To Ty już w pierwszym poście zwyzywałeś innego człowieka więc nie pisz innym
    by nie oceniali bo w Twoich ustach to brzmi to żałośnie to raz.
    Po drugie fakty są takie że akurat w tej dyskusji to ja jestem daleki od
    oceniania. Ciągle piszę np. że nie ma dowodów na jego złośliwość. Ale kilku
    innych już wydało pochopny osąd to dwa.

    Przyszedłeś tu po radę jak dowalić innemu człowiekowi. Rady nie uzyskałeś
    tylko z kilku stron zachętę byś się ogarnął bo to Ty masz problem a nie on.
    Zamiast to przemyśleć dalej wylewasz na grupie swoje frustracje, zamiast
    przeprosić tego którego zwyzywałeś dlatego żegnam.

    PLONK