  • Data: 2016-09-27 17:01:50
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 września 2016 14:55:07 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > Ale w tym układzie nie pisz o tym, że wstałeś zza biurka, wysiadłeś z
    > auta i zapierdzielałeś 2 dni z kilofem i łopatą, a po tym wszystkim nie
    > umierałeś musząc wstać z łóżka...

    No wysiadłem z auta, na budowę mam 100km ;)
    Fakt, miałem na myśli społeczeństwo jako ogół w tych czasach,
    a nie konkretnie siebie, fakt że za duży skrót myślowy i wątek poboczny,
    co mogło być niejednoznaczne :>

    > Jak mam zakwasy czy ogólnie cały połamany się budzę, to też nie robię z
    > tego wielkiego problemu, ot normalne w sumie, jak ktoś nierozruszany.
    > Ale nie mówmy, że to nic takiego przewalić tyle ziemi i nie każdy ot tak
    > będzie w stanie to zrobić.

    Nie wiem czy to było TYLE ziemi, nie mam pojęcia ile powinien przewalić
    standardowy kopacz. Ot miał być luźny wątek, a wyszło jak zwykle :P

    L.