eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawdzenie jakości wody ze studni i zdatności do spożycia. › Re: Sprawdzenie jakości wody ze studni i zdatności do spożycia.
  • Data: 2014-07-07 06:16:28
    Temat: Re: Sprawdzenie jakości wody ze studni i zdatności do spożycia.
    Od: Rafał NGZ <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje za odpowiedzi, wręcz przekraczające nawet moje oczekiwania :)

    Widzę że jesteście na poziomie mega wyżej niż ja w tym temacie dlatego mam pytanie
    czy moglibyście mi powiedzieć co konkretnie mam zrobić?

    Niestety średnio orientuje się we wszystkich rozmowach które tutaj się toczą. Temat
    jest dla mnie zbyt skomplikowany aby go sensownie podsumować i z waszych dyskusji
    rozstrzygnąć co właściwie powinno się zrobić.

    Mógłby ktoś kto mocno siedzi w temacie podsumować co trzeba zrobić aby to sprawdzić
    wszystko i nie popłynąć w niepotrzebne koszta?