  • Data: 2014-07-28 20:43:32
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Nie, nie jest.

    Jest z wymienionego już tu prostego powodu, ze w plazmie pixele świecą i
    można je gasić do zera, czyli do czerni.

    >I go właśnie zmienia na LED bo widzi różnicę.

    "Jak często zmieniasz telewizor?"

    >Dlatego LCD już też "umarło" i dostępne są LED'y.

    LED to LCD.

    >Nie nie ma. MA lepsza czerń, ale nie kontrast.

    Jak definiujesz kontrast? Bo po mojemu stosunek najjaśniejszego "świecenia"
    do najciemniejszego.

    >Ok, na tym możemy zakończyć dyskusję. Jakbyś użył argumentów na temat
    >wygody to jeszcze by to miało sens, ale skoro Ty nie widzisz różnicy
    >pomiędzy obrazem o rozdzielczości FullHD i o połowie tej rozdzielczości to
    >nie mamy o czym dyskutować.

    Po pierwsze primo materiał 3d to nie jest fullhd na każde oko, nawet ze
    źródła bd. Po drugie primo technologia 4k załatwia sprawę dokumentnie. I
    żebyś się nie zapędzał, tv 4k napędzany zwykłym bd 3d.

    >Ale my dyskutujemy w kontekście jakości a cała reszta to nic nie znacząca
    >otoczka.

    Porównujemy tv, z punktu widzenia klienta.

    >Proponuję gramofon na korbkę - gra i w ogóle nie bierze prądu.

    "Ok, na tym możemy zakończyć dyskusję."

    >Są do _pewnego_ stopnia, który obie technologie już dawno przekroczyły.
    >Skoro do oglądania filmu wystarcza jasność x to argumentowanie, że jedna
    >technologia ma 2x a druga 5x jest kompletnie irracjonalne.

    Czyżbyś wierzył w "kontrast dynamiczny"? Weź nie żartuj chłopie.

    >Jeśli chodzi o obrazy nieskompresowane to najistotniejsze jest poddanie
    >barw, a przy obrazach skompresowanych to aby ukryć artefakty kompresji a
    >nie je uwidaczniać wysokim kontrastem na poziomie pikselowym.

    Rzeco?