  • Data: 2014-08-08 15:55:55
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co mnie obchodzi twoja kamera?
    > Telewizor z natury służy do oglądania programów telewizyjnych, których w
    > Polsce nie nadaje się w standardzie 60Hz lecz 50Hz.

    Ech, kiedy w końcu zaczniesz czytać ze zrozumieniem. W tamtym zdaniu
    wyraźnie pisałem o _filmie_ nie o telewizji.
    Jak zwykle nie odniosłeś się do meritum czyli tego że nawet "powolne" IPS'y
    są wystarczające do współczesnych filmów. Jakbyś się zastanowił to byś
    wiedział, że 60 klatek na sekundę wymaga "szybszej" matrycy, a więc podałem
    trudniejszy przypadek. Bo oczywiście znając Ciebie jak bym napisał 50 to byś
    mi zarzucał że manipuluję i specjalnie zaniżam wymagania.

    > Nie demonizuję tylko wskazuję czym się podpiera marketing w celu mieszania
    > ludziom w głowach. Dokładnie taką samą bzdurą jak dłuższy czas reakcji
    > matrycy jest gorsze odwzorowanie kolorów w matrycach TN. To są tak
    > niewielkie różnice, że przeciętny Kolwalski nie jest ich w stanie
    > zauważyć. Pisałem już o tym.

    A ja Ci pisałem, że nie piszę o przeciętnym kowalskim tylko jakości obrazu.

    > Tak naprawdę obecnie produkowane matryce telewizorów LCD różnych
    > technologii czy też PDP mają porównywaną jakość obrazu.

    Takie uogólnienie to kompletna bzdura.
    Nawet telewizory w tej samej technologii różnią się znacznie jakością obrazu
    pomiędzy modelami z różnych półek cenowych i różnych producentów.

    > Na koniec zapamiętaj sobie, że telewizor to nie tylko sama matryca,

    Na koniec zapamiętaj sobie że telewizor to przede wszystkim matryca.

    > ale także wyrafinowana elektronika,

    Która nigdy nie zastąpi braków w odwzorowaniu kolorów na tanich matrycach
    TN.

    > dzięki której niby gorsza matryca LCD zapewnia lepszą jakość obrazu od
    > PDP.

    Bo oczywiście w telewizorach plazmowych elektroniki się nie stosuje - ot
    taki odgórny zakaz bo to przecież technologia przestarzała. ROTFL.

    Pozdrawiam
    Ergie