  • Data: 2016-08-24 08:50:16
    Temat: Re: Stacja uzdatniania wody
    Od: dolniak <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 11:58:42 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Skoro to taki armagedon jest, to jakim sposobem te urządzenia są
    > dopuszczone do stosowanie w celu spożywczym?
    I jeszcze:
    W celu spożywczym, to jest woda wodociągach.Monitorowana.
    Jeśli masz własne ujęcie - możesz ją "kształtować" do woli.Masz obowiązek (?)
    sprawdzenia jej na początku, a potem- wolna wola.
    Jakby co to wyleczą. Przeważnie.
    W końcu- to Ty decydujesz, czy ważniejsze zdrowie, czy brak zacieków.
    Na tej samej zasadzie różni czarodzieje proponują w sklepach i aptekach różniste
    mikstury na wszystko.
    Jakiś czas temu proponowano mi kosztowne urządzenie, obniżające zużycie prądu.Fajne
    było.Pokazałem dwa jednakowe urządzenia i zaproponowałem, że chętnie na próbę założę
    jedno takie, a jeśli się sprawdzi- jeszcze kilka.
    Kurdę, że drugi raz nie przyjechali...
    Pozdro. abomito