  • Data: 2016-08-24 03:02:57
    Temat: Re: Stacja uzdatniania wody
    Od: dolniak <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Tak sie znęcacie nad tym wapniem,jak by to było całe zło tego świata.
    Jeszcze raz: nie wiem, jaka woda i co w niej jest.Trzeba ją dać do analizy.
    Ale bywa w niej-oprócz wapnia-na przykład:
    - związki azotu - ostatnio wiem o takiej wodzie z głeb 30m
    - duże stężenie żelaza(5-10Xnorma to pikuś)- też bywa

    - woda , przepływająca przez soczewki torfu,lub węgla
    brunatnego- zdarza
    się na szczęście rzadko- w środkowej Polsce

    Co proponujecie?

    Bo jak tam jakie bakterie, to sie wygotuje...(a jako smakołyk słyszałem-ale to stara
    studnia we wschodniej Polsce) o ropie błekitnej, czy cóś tak.Zapóżno na szukanie...
    Pozdrawiam,abomito