eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi
    urządzeniami?
    Date: Wed, 03 Nov 2010 10:36:14 +0100

    Dnia 03-11-2010 o 09:03:57 Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    napisał(a):

    > gdybym nie przeczytal to bym nie napisal, ja mam 298 mg/l, woda jest
    > wrecz opalizujaca.
    a ja ma 369, chcesz się licytować?

    > Rdzawe plamy na nierdzewce nie sa od twardej wody a od zelaza. A filtr
    > jonowymienny tez usuwa w pewnym stopniu zelazo.
    Nie mam żelaza w wodzie, w instrukcji zmywarki wyrażnie pisze że
    jak sie dosypuje sól to tylko przed zmywaniem, dosypanie wcześniejsze
    i pozostawienie soli wew zmywarki spowoduje jej korozję.
    Piszą także aby rozsądnie dawkować bo nadmiar powoduje korozję sztućców.
    A zmywarkę mam AEG, od półtora roku.

    > Nie wiem jaka masz zmywarke, ale np w tej co ja mam soli sie nie
    > dawkuje, po prostu sie ja uzupelnia, a zmywarka i tak regeneruje zloze
    > roztworem nasyconym.
    Ale w ustawieniach zmywarki ustala się ilość soli jaka ma dawkować
    zmywarka.
    Jest do tego odrębny rozdział w instrukcji.

    --
    Pozdr
    JanuszK