eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
  • Data: 2010-11-04 21:04:30
    Temat: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-11-2010 o 12:17:57 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > --
    >
    > Ja bym sie obawial wierzyc takim pomiarom.
    > oze to byc obarczone zbyt duzym bledem.
    Wbrew pozorom nie jest tak źle, test jest dość czuły,
    też nim wpierw badałem twardość a później dałem wodę do sanepidu
    na kompleksowe badania. Niestety nie mogę ich porównać bo były robione
    w różnych okresach czasu, a twardość zmienia się w zależności od poboru
    wody i ilosci opadów bo studnia nie jest za głęboka.

    --
    Pozdr
    JanuszK