eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    From: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi
    urządzeniami?
    Date: Wed, 03 Nov 2010 10:58:48 +0100

    On 03.11.2010 10:36, janusz_kk1 wrote:
    > a ja ma 369, chcesz się licytować?

    a jak sadzisz ?
    Wartosc podalem aby pokazac ze moja stytuacja jest podobna, tyle ze
    zelaza mam 1,65 (przed procesem odzelaziania).

    > Nie mam żelaza w wodzie, w instrukcji zmywarki wyrażnie pisze że

    Czy to studnia glebinowa? W polsce to prawie niespotykane aby w wodzie
    glebinowej zelaza nie bylo. Chyba ze to teren np jury.
    W badaniu labolatoryjnym ile tego zelaza wyszlo?

    > jak sie dosypuje sól to tylko przed zmywaniem, dosypanie wcześniejsze
    > i pozostawienie soli wew zmywarki spowoduje jej korozję.
    > Piszą także aby rozsądnie dawkować bo nadmiar powoduje korozję sztućców.
    > A zmywarkę mam AEG, od półtora roku.

    Przedziwna ta zmywarka, w wiekszosci sol sie po prostu sypie do
    zbiorniczka tyle ile wlezie, przewaznie cale opakowanie. Zbiorniczek sie
    zakreca i do czasu az sie ona nie skonczy zapomina sie o problemie na ~
    miesiac.
    Sol ta nie powoduje korozji, bo nie jest ona uzywana do zmywania a
    jedynie do regeneracji zloza, ktore zmiekcza wode. Tej soli sie nie
    dawkuje robi to sama zmywarka.
    Chyba ze piszac sol masz na mysli proszek do zmywarki ktorego ilosc
    faktycznie mozna dozowac, chyba ze stosuje sie piguly.

    S.