    From: cyklista <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Stara czereśnia
    Date: Fri, 15 Apr 2011 01:41:40 +0200

    W dniu 14.04.2011 18:13, skryba ogrodowy pisze:

    > Bzdura. Wczesnych odmian sie nie opryskuje bo za szybko dojrzewaj? i
    > nasinica trze?niówka ich nie zd??y przed zbiorem zaatakowaae.
    No toż przecie mówię, że te, które dojrzewają pierwsze są "czyste", a
    tylko te ostatnie są robaczywe, więc dla tej ostatniej partii nie warto
    chyba pryskać.

    > Szpaczegu gustu nie posiadam i nie chcia?bym miec w owocu ruszajacego sie
    > robala
    > do konsupcji.
    Gdy są wielkości ziarnka piasku, to nawet ich nie czuć, gdy trochę
    podrosną, to można je wypluuć tak jak pestkę. ;)
    a gdy już mają 5 mm to zajmują się nimi szpaki.

    Próbowałem robić opryski ustalając ich termin za pomocą tablic lepowych,
    ale mam wrażenie, że nie przynosiło to wielkiego efektu. Drzewo duże
    trudno dokładnie opryskać...

    Pozdrawiam

    Przemek