  • Data: 2009-01-23 10:21:17
    Temat: Re: Stary budynek - czy sens remontować ???
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Papkin pisze:

    > aha byłbym zapomniał, przy tym wszystkim problem eternitu jest
    > zaniedbywalny. dotacji nie będzie, najlepiej poszukaj w internecie jak
    > bezpiecznie usunąc eternit z dachu, spakuj na europaletach zgodnie z
    > instrukcją i oddaj firmie utylizującej - koszt około 1000zł za kontener.

    To najgorsze z możliwych rozwiązanie - samodzielne zwalanie eternitu z
    dachu. Powinien iść do gminy i postawić im proste zadanie - "Mam eternit
    na dachu. Pomóżcie mi go usunąć". Gmina zgodnie z programem rządowym
    powinna mieć opracowany program utylizacji eternitu. Jeśli gmina jest
    nieprzygotowana, w następnej kolejności z tym samym zadaniem (z
    dorzuceniem "bo gmina mi nie może pomóc") należy udać się do starostwa
    powiatowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio