  • Data: 2011-12-01 11:40:25
    Temat: Re: Stelaz Geberit - nogi na wylewke, czy na strop? OT
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ed75b5c$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2011-12-01 10:42, Jackare pisze:
    Witam.

    > To samo tyczy się wylewki na parterze? Przekuwać się aż do chudziaka?
    > Pod wylewką 7cm mam 12cm styro i dopiero chudziak, wszędzie podłogówka.

    Przyznam sie szczerze czasem nie rozumiem budowniczych :-)
    Znaczy sie pod geberitem masz podlogowke ? :-)))

    IMHO, geberit stawia sie na chudziaku, po to sa
    nozki zeby ladnie je przykrecic i wyregulowac, wylewajac
    posadzke najszczesiej zabezpiecza sie to miejsce,
    za geberitem nie wylewasz posadzki.

    Napisz ze zle zrozumialem i nie masz podlogowki
    pod geberitem ? ;-))

    pozdrawiam
    Adams
    PS. OT jest taki ze serwery grup dzialaja jak chca.
    Jesli ktos czeka na odpowiedz, albo urwalem watek
    w polowie to prosze nie miec pretensji.
    Pozostaje miec nadzieje ze problemy z dostepem i synchronizacja wątkow
    na serwerach minie wraz z nowym rokiem ;-))