    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Date: Fri, 30 Nov 2012 14:53:15 +0100
    <k6o3si$oj9$1@node2.news.atman.pl> <k6o71b$n2f$1@usenet.news.interia.pl>
    <k6oajc$iso$1@node2.news.atman.pl> <k6obba$tqe$1@usenet.news.interia.pl>
    <k6ollm$5bo$1@node1.news.atman.pl> <k6oqk3$mb1$1@usenet.news.interia.pl>
    <k70344$5b0$1@node2.news.atman.pl> <k713h0$nme$1@usenet.news.interia.pl>
    <k8vajp$m9c$1@node2.news.atman.pl> <k8vdlh$pap$1@node2.news.atman.pl>
    <k91ug5$9oc$1@node1.news.atman.pl> <k9246v$fhe$1@node1.news.atman.pl>
    <k94g8c$qhg$1@node1.news.atman.pl> <k94qdh$b4a$1@news.task.gda.pl>
    <k97t83$qlv$1@node2.news.atman.pl> <k98kov$pmq$1@news.task.gda.pl>

    > Jaaaaasne. I pewnie dlatego pisales o babolu kiedy pisalem o kotle,
    > sprzegle i pompami za nim.

    aaaa... rozumiem Twoją zajadłość...
    to Ty walnąłeś tego babola!

    to wszystko tłumaczy...

    > Nie. Zaprotestowales bo kociol, sprzeglo i pompy za nim.

    a teraz sie juz pogubiłem o ci Ci chodzi...
    ale proszę nie wyjaśniaj... mam to już gdzieś

    > A sterowanie odbiornikami czy jakos tak - bo nie chce mi sie juz cytowac -
    > to czym niby jest? Insynuacja? Ja cos takiego napisalem?

    mam wrażenie, ze rozmawiam z dwoma nastolatkami...
    którzy nie wiedzą, co napisał ten drugi...

    masakra...

    > Nie, nie obrazam Cie ani celowo, ani wogole.

    rozumiem, ze to Ty decydujesz kiedy ktoś może poczuć sie urażony?
    obecnie mam to gdzieś
    i aż mnie korci, żeby użyć Twojego stylu

    > Masz specyficzny sposob postrzegania dyskusji po prostu, a moze i swiata.
    > Jednak nic na to nie poradzę.

    tak to prawda... często wale prosto z mostu, bez wazeliny i wycieczek
    osobistych
    ale z Twojego drugiego zdania, cieszę sie szczególnie

    > Mam gdzies pierdoly na ktorych sie skupiasz piszac o jakims obrazaniu,
    > poświęcając wiekszosc tekstu analizie tego co napisałem grzecznie, czego
    > nie i jak powinienem prowadzic dyskusje. Zwyczajnie nie mam na to ochoty.

    ok. awantura zaczęła się od pierdoły jaką jest brak pompy w obiegu kotłowym
    rozumiem, ze to nie była pomyłka, tylko celowy zabieg stylistyczny z Twojej
    strony
    a moje protesty są amatorskie i bezpodstawne...

    > zakladam, ze zabierajac glos w dyskusji i cytujac linka...

    linka podałem, po to żeby łatwo pokazać BABOLA w TWOIM SCHEMACIE

    zamiast po ludzku przyznać sie, że po prostu to było przeoczenie
    toczysz walkę o pietruszkę...

    za późno trochę to zrozumiałem i niepotrzebnie straciłem tyle czasu
    ale nie zadałem sobie trudu (tak, przyznaję się do tego błędu),
    żeby sprawdzić komu zarzuciłem BABOLA
    więc mogę winić tylko siebie.

    teraz to sprawdziłem...

    od początku widzę merytoryczne odpowiedzi, typu
    <Początek wiadomości> " Nie będzie" <koniec wiadomości>
    albo zaczynające sie od "Wybacz, nie chce mi sie tlumaczyc."
    gdzie to właśnie walnąłeś BABOLA

    tak naprawdę to już go walnąłeś w tym pierwszym, "rozbudowanym inaczej"
    przesłaniu
    ale wtedy uznałem, że wystarczy tylko dobitnie to skwitować...

    teraz wiem, z kim rozmawiam, więc rozumiem skąd agresja
    i wszystkie wcześniej niezrozumiałe zagrywki

    niniejszym Cię uprzejmie informuje, że na bazie "nowych" ustaleń nie mam już
    ochoty z Tobą rozmawiać.

    bluzgaj sobie do woli - mam to już gdzieś
    ... ale dobrze by było, jakbyś przy tym nie wprowadzał ludzi w błąd