  • Data: 2012-07-07 11:49:30
    Temat: Re: Sterowanie roletami -satel integra prośba o radę
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-07 11:37, Amir pisze:

    > daczego
    >
    > tak, zwykły przekaźnik 12VDC
    >

    > NIc nie ruszałem i zaczęło działać :) nie mam pojęcia dlaczego.
    >
    > pozdrawiam

    teoretycznie jeśli jest to styk bezpotencjałowy i będzie działać, ja bym
    się jednak bał (szkoda centralki) - wrzuć przekaźnik (koszt to przecież
    kilka zł) minus do OUT10, plus do plusa zasilania. Jak na przewodach z
    rolety pojawi się jakiś potencjał to najwyżej przekaźnik dostaje po
    d..pie a nie centrala.

    Lukaz