  • Data: 2011-01-30 16:25:51
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka used his keyboard to write :

    > Nowe odmiany bez GMO świetnie się uzyskuje.

    Taaa, a w czym jest lepsza przypadkowa mutacja od tej dokładnie
    zaplanowanej i kontrolowanej? Nie uważam, żeby GMO było lekiem na całe
    zło świata, ale każda nowa odmiana to modyfikacja genetyczna, często
    uzyskiwana poprzez zastosowanie technik zwiększających ich
    występowanie.

    > I to czyni Cię ślepym?

    A Ciebie mądrzejszą?
    Niestety wszędzie tam, gdzie miesza się religie wszelkiej maści z
    nauką, efekty są raczej opłakane. Szczególnie w naukach przyrodniczych
    to widać ;-(
    Witek