  • Data: 2011-01-31 19:30:10
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka formulated on poniedziałek :

    > OCZYWIŚCIE! Zaawansowane i nieprzypadkowe!
    >
    > Tylko dlaczego w Twoim ujęciu "zaawansowana i nieprzypadkowa technologia"
    > to tylko "dobry wujek biotechnolog"? Naiwność ludzka nie zna granic, jak
    > widzę.
    > Dla mnie wśród nich są i dobrzy, i ŹLI wujkowie. Ci źli mogą chcieć (i
    > chcą) akurat tego, abyś zbyt długo nie pożył, a wcześniej sporo pochorował,
    > żeby koncerny farmaceutyczne z Ciebie wydusiły wszystko, co tam w ciągu 5
    > lat swego burzliwego, ekspresowo dojrzałego, sterowanego gmo-żarciem życia,
    > zdażysz zarobić.

    Tak jak "ekolodzy" - (nie mylić z naukowcami zajmującymi się ochroną
    środowiska lub ekologią) - może chcą aby ludzie marnie żyli i szybko
    umierali, aby postęp nauk biomedycznych nie pozwolił na wydłużenie
    aktywnego życia.
    Teorie spiskowe!!
    Na pewno w ogóle naukowcy chca zniszczyć świat, żyło się spokojnie w
    gdzieś w jakskini, a te cholery wprowadziły ogień, a potem ten pród, co
    to i tak go nikt nie widział.
    :-)