  • Data: 2010-07-20 06:30:20
    Temat: Re: Styropian miesiąc na słońcu
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "PC" <l...@w...pl> wrote in message news:i21vho$gfo$1@news.task.gda.pl...
    > Położyłem styropian na elewacji i zaczęło się lato. Jest za gorąco aby
    > kleić siatkę a styropian żółknie. Czy coś mu się stanie jak jeszcze z
    > tydzień słońce na niego poświeci?

    Będziesz musiał go zeszlifować tarką tak z pół czy jednego centymetra.
    Skutki będą opłakane, bo nie zrobią tego równo.
    Jak na zżółknięty dasz klej to on odpadnie.
    Możesz za to kazać zeszlifować i nakleić inny styropian 3cm dla wyrównania.

    Aha. mam nadzieję, że nie kleili ci styropianu na placki? I mam nadzieję, że
    ocieplili murłatę, szczyty jak należy ?