  • Data: 2018-02-01 12:32:26
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-01 o 10:49, mol styropianowy pisze:
    > Ostatnio miałem pogadankę z handlowcem styropianu, bo zgłosiłem mu
    > niezgodność parametrów technicznych kupionego styropianu.
    > Człowiek tak mi namotał we łbie że aż mi się zakręciło, w pewnej chwili
    > zorientowałem się że człowiek nawet nie ma wykształcenia technicznego a
    > może i nie ma żadnego wykształcenia, ponieważ to co gadał to w skrócie
    > polegało na tym jak wmówić klientowi że styropian nie spełniający
    > deklarowanych parametrów technicznych, jednak je spełnia, przez
    > odwołanie od tolerancji, norm i gadaniu zupełnych głupot.
> [...]

    LOL, no normalnie strrraszne :P Jak on śmiał rozmawiać o technicznych
    kwestiach bez przynajmniej doktoratu z politechniki :D

    Stary, jak ja bym miał patrzeć na dyplomy ludzi, to bym musiał iść do
    kierownika i kazać mu rozpierdzielić cały nasz fachowy zespół
    specjalistów, bo prawie nikt tu nie ma kierunkowego dyplomu o ile w
    ogóle go ma...
    Nie dyplom świadczy o umiejętnościach, przynajmniej w Polsce. Ale to
    niestety jeszcze takie stare, z PRLowskich czasów wciąż pokutujące
    przeświadczenie, że papier jest najważniejszy i się przede wszystkim
    liczy, a nie to, co ktoś wie i umie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /