  • Data: 2011-05-04 19:55:27
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Chyba że robisz wylewkę nie miksokretem tylko w betoniarce ale to bez
    > sensu.

    Ja robiłem wylewki z betoniarki i nic mi się nie uniosło, nie kołkowałem
    styropianu do chudziaka i papy też nie dawałem. Rozłożyłem tylko czarną
    folię i na to styro, potem przyszpilone rurki alu-pex , siatka i na to
    wylewka. Cały sezon grzałem i jest ok.
    Nie mam pojęcia po co to kołkowanie styropianu...??? Przecież on nie
    odleci :-DDD

    pozdr.
    Robert G.