  • 1. Data: 2011-05-04 12:01:53
    Temat: Styropian pod wylewki
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Witam

    Instalator ogrzewania będzie rozkładał także styropian i chce go
    mocować na kołki, jak elewacyjny. Czy to dobre rozwiazanie?
    Pod styro folia i papa.

    pozdrawiam

    mcs

  • 2. Data: 2011-05-04 12:17:21
    Temat: Re: Styropian pod wylewki
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 04.05.2011 14:01, mcs pisze:
    > Witam
    >
    > Instalator ogrzewania będzie rozkładał także styropian i chce go mocować
    > na kołki, jak elewacyjny. Czy to dobre rozwiazanie?
    > Pod styro folia i papa.

    Znaczy się najpierw rozłoży papę i folie żeby było szczelnie, a potem to
    podziurawi kołkami?
    A zapytałeś się jego o powód takiego działania? gdzie niby ten styropian
    miałby spaść, że chce go tak przymocować?

  • 3. Data: 2011-05-04 12:34:27
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mcs" <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Instalator ogrzewania będzie rozkładał także styropian i chce go mocować
    > na kołki, jak elewacyjny. Czy to dobre rozwiazanie?
    > Pod styro folia i papa.
    Jestes pewny że che mocowac styro kołkamui do chudziaka?
    Może chodziło mu o rurki ogrzewania podłogowego mocowane spinkami do styro?

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-05-04 12:35:04
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A zapytałeś się jego o powód takiego działania? gdzie niby ten styropian
    > miałby spaść, że chce go tak przymocować?

    a kołki w piasek chce wbic???

    pozdr
    p.

  • 5. Data: 2011-05-04 12:47:15
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Instalator ogrzewania będzie rozkładał także styropian i chce go mocować
    > na kołki, jak elewacyjny. Czy to dobre rozwiazanie?

    Na podłodze chce kołkować? Szkoda dziurawić papę.

    Za to u siebie, gdybym był na tym etapie budowy, zrealizowałbym to tak (w
    kolejności kładzenia):
    1. Cienko dysperbit albo jakiś grunt (do zapylonego chudziaka papa mi się
    nie chciała kleić)
    2. Papa
    3. Folia
    4. 5cm styropianu
    5. DOPIERO NA TO ROZPROWADZONE INSTALACJE CWU I CO
    6. 10cm styropianu (w dwóch warstwach po 5cm)
    7. Folia
    8. Rozprowadzenie podłogówki (jeśli ma być)
    9. Jastrych

    Teraz mam CO i CWU bezpośrednio na chudziaku. Pomimo otuliny rurek ciepła
    woda w obiegu wychładza mi się bardzo szybko. Prawdopodobnie rury od
    rozprowadzenia CO również znakomicie ogrzewają mi grunt pod domem. Na to mam
    niby 10cm styropianu, ale w realu tam gdzie są rurki jest to jedynie 5cm.

    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6093
    (20110504) __________

  • 6. Data: 2011-05-04 13:30:33
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik jachoska napisał:

> [...]
    > niby 10cm styropianu, ale w realu tam gdzie są rurki jest to jedynie 5cm.

    nie da rady, mam przewidziane 16 cm na posadzkę (10 + 6)

    Rozmawiałem z wylewkarzem, to mówił, że instalatorzy kołkują żeby im
    się po napełnieniu podłogówki całość na unosiła.

    A papa musi być przyklejona do chudziaka? Jak rozkładana jest tylko
    folia budowlana, to przeciez nikt jej nie klei.

    mcs

  • 7. Data: 2011-05-04 13:32:18
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Użytkownik Kris napisał:

    > Użytkownik "mcs" <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewny że che mocowac styro kołkamui do chudziaka?
    > Może chodziło mu o rurki ogrzewania podłogowego mocowane spinkami do styro?

    Chodzi o utwierdzenie styropianu, żeby po napełnieniu podłogówki
    całość nie nie unosiła (podobno tak się dzieje)

    mcs

  • 8. Data: 2011-05-04 13:33:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Chodzi o utwierdzenie styropianu, żeby po napełnieniu podłogówki całość
    > nie nie unosiła (podobno tak się dzieje)

    Helem napełniać będzie?

    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-05-04 13:35:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > A papa musi być przyklejona do chudziaka? Jak rozkładana jest tylko folia
    > budowlana, to przeciez nikt jej nie klei.

    Jak masz sucho pod chudziakiem to nie dawaj papy. Rozłóż folie i tyle.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-05-04 13:51:21
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "mcs" <tomkan71@_ohnespam_wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik Kris napisał:

    > Chodzi o utwierdzenie styropianu, żeby po napełnieniu podłogówki całość
    > nie nie unosiła (podobno tak się dzieje)

    To imbecyl nie wykonawca.
    Niech wpuści HEL - taki gaz to wylewka opadnie.