    From: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sufit - izolacja akustyczna
    Date: Wed, 21 Jan 2009 11:28:54 +0100

    Użytkownik "IYIS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gl55o3$2kc$1@news.onet.pl...
    >W związku z niereformowalnością sąsiadów postanowiłem
    > dodać sufitom ( przynajmniej w sypialni) izolację akustyczną.
    > Ponieważ jestem zdesperowany , wymyśliłem sobie ,
    > że będzie "dwuwarstwowa" , tzn.
    > === =||=== =||==== ||====
    > /\/\/\/\/||\/\/\/\/\/||/\/\/\/\/\||\/\/\/
    > ~~~~ ||~~~~ ||~~~~ ||~~~~
    > ()()|()()()()|()()()()|()()()
    > ___|_____|_____|______
    >
    > ====== sufit obecny
    > /\/\/\/\/\/\ materiał izolujący pierwszej warstwy
    > ~~~~~~ pierwszy(wewnętrzny) sufit
    > ()()()()() materiał izolujący drugiej warstwy
> [...]

    Moja rada jest taka odpuść. Taki sufit sam z siebie niewiele pomoże bo
    dźwięki będą się przenosiły przez ściany. Musiałbyś zrobić pomieszczenie
    typu klatka w klatce czyli na podłodze dać akustyczny styropian na tym
    zrobić wylewkę i postawić ściany i sufit tak by nigdzie nie stykały sięz
    obecnymi ścianami i sufitem. Koszty ogromne, duża strata wysokości i
    powierzchnii.

    Nie wiem, jaki masz problem, ale moi znajomi którzy mieli problem ze zbyt
    głośną muzyką u sąsiadów po 22. Po kilku próbach grzecznych rozmów i
    straszenia policją rzeczywiście na policjęzadzwonili. Trzy potwierdzone
    interwencje policji wystarczyły aby sąd zechciał sięzająć sprawą. Sprawa się
    ciągnie, ale od kiedy się zaczęła jest spokuj.

    Oczywiście nie polecam tej metody bo lepiej z sąsiadami żyć w zgodzie, ale
    tamci byli naprawdę niereformowalni.

    Pozdrawiam
    Winetoo