    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Świat się przewraca!
    Date: Mon, 03 Feb 2014 22:29:04 +0100

    Przez prawie 30 lat byłem rolnikiem
    Nigdy nie można było przewiedzieć ceny skupu zbóż
    a dokładniej to cały czas kombinowano >cena skupu> cena nawozów> cena
    oprysków i to był przez te wszystkie lata totolotek
    O sensownym planowaniu nie było nawet mowy
    Miałem 10 h ziemi - kupiłem od gminy
    Od 1979 roku wiedziałem, że się gospodarka musi zawalić tylko nie
    wiedziałem kiedy i jak głęboko dlatego kupiłem ziemię i postawiłem dużą
    pasiekę.
    Pracowałem wtedy w Instytucie Fizyki PAN jako kierownik pracowni
    projektowania i produkcji aparatury naukowej ale tam nie dbano o tych co
    myślą.
    Składałem kolejne patenty o po każdym z nich moja sytuacja w IF PAN sie
    pogarszała więc zakup ziemi nie był taki głupi.
    http://stefan.siudalski.pl/patenty.html
    W końcu trzeba było żyć z pola i pasieki a nie z wiedzy o elektronice.
    Traktory to wtedy były na przydziały ale one były dla partyjnych więc
    moje podanie odrzucono.
    Na tych moich ziemiach to do początku lat pięćdziesiątych to nawet
    pszenica rosła bo była zapora przy młynie.
    Młyn zniszczono i zaporę diabli wzięli więc tylko żytko rosło - i tak
    było jeszcze z 80 innymi młynami - sprawni komuniści byli w niszczeniu.
    cdn

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.