eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚwięta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas › Re: Święta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas
  • Data: 2024-01-07 17:55:40
    Temat: Re: Święta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 3 stycznia 2024 o 10:02:32 UTC+1 FEniks napisał(a):
> [...]
    przystankow autobusem od centrum za 1000 złotych plus z 500 opłat graniczy z cudem. I
    to ostatnie to pewna informacja bo ktoś z bliskiej rodziny chce wynajac.

    era-technika-2pokoje-lazienka-ID44pLW
> [...]
    > wymóg, że tylko dla jednej osoby, chociaż metraż pozwalałby na 2 osoby.
    > Co czyniło to mieszkanie koniec końców bardzo drogim.
    >
    > I tak, owszem, masz rację - już nie jest tak, że właściciel dyktuje
    > wszelkie warunki i łatwo znajdzie najemcę na byle co i byle gdzie.
    > Ludzie, którzy zamierzają zapłacić niemałe pieniądze za najem, oczekują
    > w zamian ładnego wystroju, komfortu, szukają miejsc jak najbliżej
    > centrum, miejsca pracy lub uczelni. Klient robi się wymagający. Ale to
    > chyba dobrze, to znaczy, że wszystkim nam żyje się coraz lepiej.

    Nie odpowiadałem bo sprawdzałem co się dzieje z najmem w miastach duzych. Łodzi,
    Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku. We wszystkich tych miastach
    przybyło mieszkań do najmu. Nie sa to jakieś size ilości. Od kilkudziesięciu do
    prawie dwustu mieszkań. Ale czas tez nie jest długi bo 7 dni w czasie których były
    dwa dni wolne.