eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŚwięta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas › Re: Święta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas
  • Data: 2024-01-10 20:45:07
    Temat: Re: Święta swietami a życie płynie dalej. Kiedy takie cos u nas
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie odpowiadałem bo sprawdzałem co się dzieje z najmem w miastach duzych. Łodzi,
    Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku. We wszystkich tych miastach
    przybyło mieszkań do najmu. Nie sa to jakieś size ilości. Od kilkudziesięciu do
    prawie dwustu mieszkań. Ale czas tez nie jest długi bo 7 dni w czasie których były
    dwa dni wolne.

    Duże miasta => dużo mieszkań => dużo wy/najmujących => duża rotacja.

    Ewa