  • Data: 2018-05-04 21:51:41
    Temat: Re: System odzysku wody zlewozmywakowej (tzw. szarej)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musze nic udowadniac. To ze nie potrafisz zaprojektowac banalnie prostej
    instalacji to Twoj problem a nie moj.

    Potrafię, ale nie jestem w stanie tego zrobić za 500zł. Mnie wychodzi
    przynajmniej 6 razy drożej. Wiem też, że za 500zł to nawet ciężko będzie
    kupić sam zbiornik i wyposażyć go w niezbędny osprzęt typu przyłącza i
    przelewy, a gdzie jeszcze hydrofor, instalacja do obsługi kibelków.

    Ty natomiast nie potrafisz udowodnić swojej teorii, że za 500zł wykonasz
    instalację do odzysku szarej wody. Udowodnij to, albo przestań kłamać.