  • Data: 2017-06-01 07:21:28
    Temat: Re: Szafy własnoręcznie wykonane - jakie narzędzia?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dawaj co Ci w wkrecie do kg nie pasuje. Bo bez takiej informacji to co napisales
    jest mniej niz chuja warte.

    Nie ufam ich wytrzymałości. Są znacznie bardziej kruche niż wkręty do
    drewna. Potrafią się ukręcić już na etapie wkręcania.

    A konfirmaty - mają dostępne zaślepki, która całkiem zgrabnie maskują
    śrubę. Skłaniam się ku nim.

    Powiedzcie, jakie te konfirmaty zastosować dla płyt 18mm? Chyba
    widziałem różnej grubości. Czy ten zestaw Wolfcrafta to jedyne
    specjalistyczne narzędzie potrzebne przy ich montażu?

    --
    MN