  • Data: 2021-07-23 18:26:42
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2021 o 13:30, quent pisze:

    > Zapomniałeś dodać jeszcze tych co nie chcą po prostu w tym cyrku
    > uczestniczyć. Cyrku z powodu wyolbrzymiania śmiertelności owego wirusa,
    > która jest na poziomie żałośnie niskim w kontekście paniki jaką się
    > sieje co i rusz.

    Jesteś foliarzem. Tak samo jak rok czy pół roku temu byłeś foliarzem
    mówiąc, że wprowadzą przymus szczepień i paszporty kowidowe - teraz już
    płaskoekranowcy o tym zapomnieli i będą ci wypominać kolejne rzeczy o
    których mówisz, a które jeszcze się nie potwierdziły. Ale spokojnie - za
    kilka miesięcy się potwierdzą, a płaskoekranowcy o tym zapomną, a śmiać
    się będą z kolejnych rzeczy które widzisz. Tego nie zmienisz- oni chcą
    totalnej kontroli nad ich życiem i to też dostaną. My możemy jedynie się
    zastanowić jak się możemy przed tym uchronić - a jestem pewny że możemy.
    W Grecji ponoć mają strajkować dostawcy i nie dowozić towarów/paliwa. To
    może przynieść skutek. W UK nie muszą strajkować - i tak brakuje
    kierowców - już nie odbierają śmieci na czas i są miejscami braki w
    zatowarowaniu. Ale to w większości dzięki polityce brexitowej, choć są
    firmy, w których na 20 osób pracują 3, bo wszyscy zaszczepieni zostali
    przetestowani pozytywnie.
    W większości krajów jutro będą protesty - na który czuję obowiązek się
    wybrać (mimo że uważam, że lokalnie nadal będzie mało osób, w Londynie
    pewnie milion się zbierze, w moim miasteczku pewnie niewiele- ale jak ja
    się nie pojawię, to będą (wraz z dziećmi) 4 osoby mniej).

    Lukasz