  • Data: 2021-07-29 23:22:10
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-29 o 19:18, t-1 pisze:

    > Zgon po szczepieniu to lekki przebieg?
    > W kręgu kilkudziesięciu znajomych 2 przypadki udaru.

    Wśród moich znajomych oraz rodziny (jakby policzył to będzie kilka
    tysięcy ludzi) niezaszczepione są tylko jednostki. Pomimo, że prawie
    wszyscy są zaszczepieni nie było ani jednego przypadku udaru czy też
    powikłań poszczepiennych. Był jeden przypadek śmiertelny osoby, która
    była chora na covid i miała kwarantannę domową. Pomimo tego człowiek ten
    dokonał samowolki i pojechał się zaszczepić. Po 2 dniach od szczepienia
    zmarł. Na ile szczepionka przyczyniła się do jego śmierci, a ile sam
    covid? Liczył chyba, że szczepionka pozwoli mu przezwyciężyć covid. Do
    tego jeszcze naraził na zakażenie personel i ludzi, którzy się
    szczepili. Ile osób zaraził w trakcie szczepienia? Ile z tych osób
    zmarło na covid i miało przypisane, że zmarły po szczepieniu? Ile z tych
    osób chorowało ciężko, dostało zakrzepicy czy też udaru? To, że zostały
    zakażone przed jednego durnia, który pomimo kwarantanny i choroby
    poszedł na szczepienie nie oznacza, że u tych osób wystąpił NOP. Po
    prostu w trakcie szczepienia zostały zakażone covidem przez durnia,
    który pojechał na szczepienie i poświadczył nieprawdę w ankiecie.

    Ile znasz takich przykładów? Ja znam jeden. Niestety nie wiem czy kogoś
    zaraził i jak chorowały te osoby, które ewentualnie zostały przez niego
    zakażone. Ale prawdopodobieństwo, że kogoś zakaził na szczepieniach jest
    bardzo duże.

    Wśród grona moich znajomych i rodziny, zdarzyło się kilkanaście zgonów
    na skutek przebiegu covid. Były to prawie tylko osoby niezaszczepione.
    Tylko jedna, zmarła osoba była po pierwszej dawce szczepionki, którą
    przyjęła miesiąc wcześniej.