  • Data: 2021-07-31 21:24:03
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zachorować bo mogę być w grupie tych co u nich szczepionka nie działa. Mogę być
    również w grupie że żeby skały srały to nie zachoruje. Wiem również że są ludzie
    którzy nigdy nie będą mogli być zaszczepieni. To na przykład ludzie po przeszczepach.
    Leki biorą znoszą u nich odporność. Tylko dlatego przeszczepy nie są odrzucane.

    odporność to umierają. I żeby ich uchronić to wystarczy w ich obecności mieć
    maseczkę. Oni będą ją mieli na 100% ale to za mało. I taki bandyta jak ty chwali się
    że nie nosi maseczki i stanowi śmiertelne zagrożenie dla innych. W tej chwili na
    grupie jest dwóch bandytów.

    wista wio łapie we wnyki zwierzęta i je zabija , na dodatek w czasie kiedy mają
    młode.

    > Napisz bandyto czym się będzie różniło jak komuś wbijesz nóż w brzuch i umrze a tym
    jak swoim śmierdzącym gównem i rzygami oddechem zarazisz wirusem bo nie miałeś
    maseczki i też umrze. Życzę ci powtórnego zarażenia i ciężkiego przechorowanie.

    Zenusiu my wszyscy wiemy, że cierpisz na koprofagię i zespół przeżuwania.

    Jeżeli nie widzisz różnicy między zadźganiem przez inną osobę, a chorobą
    na własne życzenie to powinno się ciebie odizolować od społeczeństwa, bo
    stanowisz poważne zagrożenie.

    Przyczyny twoich zaburzeń można się doszukiwać w ubeckiej przeszłości.