  • Data: 2021-08-01 10:50:51
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma żadnej różnicy bandyto debilu czy kogoś zadzgasz nożem czy zarazisz
    potencjalnie śmiertelna choroba.

    Sam jesteś ubeckim bandytą.

    > Na każdym sklepie napisane że wejść można tylko w maseczce.

    I co z tego debilu, że jest napisane na każdym sklepie skoro te napisy
    wymyślił prawodawca. Tak samo jak prawodawca wymyślił noszenie maseczek.
    Ale ten sam prawodawca twierdzi, że ja nie muszę nosić maseczki, bo
    rozporządzenie jednoznacznie określa, że osoby z chorobami układu
    oddechowego (m.in. z astmą) nie muszą ich zakładać.

    Niebawem z noszenia maseczek będą zwolnieni wszyscy ozdrowieńcy oraz
    wszyscy zaszczepieni i to jest zdrowe podejście do tej pandemii.

    > A ty skurwysynu chwalisz się że masz to w dupie. Życzę ci żebyś ciężko drugi raz
    zachorował.

    Niemożliwe, bo już 2 razy chorowałem. Przy czym ten drugi raz był już
    bardzo łagodny. Ja natomiast tobie życzę żebyś zachorował, wylądował w
    szpitalu i żeby dla ciebie zabrakło osocza krwi pobieranych od takich
    jak ja.

    > Jak wchodzę do sklepu to zakładam maseczkę. Żaden wstyd i dyskomfort.

    I tak ma być. Ty masz obowiązek zakładać maseczkę na ryj i masz ją mieć
    założoną zawsze, kiedy wchodzisz do sklepu. Ja nie mam takiego obowiązku
    i to ja decyduję czy ją założę czy też nie, bo tak stanowi prawo.

    > Z maseczka wiem że zrobiłem wszystko żeby się nie zarazić i żeby ochronić innych
    gdybym był zarażony i o tym nie wiedział. W twoim bandyckim łbie takie postępowanie
    się nie mieści. I pamiętaj debilu o ile możliwe żeby debil zapamiętał. Realna
    skuteczność szczepionek to ok 70%. 30% jeśli nie będzie się chroniło maseczkami i
    odkażaniem rąk moze zachorować.
    > Ponieważ jesteś menda jakich malo i za jakiś czas możesz skasować swój wpis to na
    taka okoliczność cytuje go żebyś nie dał rady

    Popisujesz się i chcesz pokazać jaki to jesteś wspaniały i pomocny dla
    społeczeństwa, a tak naprawdę jesteś zwykłą kanalią, która gdyby nie
    groźba więzienia to byś ludzi żywcem zarzynał byle byli tylko skrępowani
    i skuci.