    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szfa, garderoba, zabudowa
    Date: Wed, 18 Nov 2009 16:53:53 +0100

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:96c507f1-30f3-49bc-969d-

    > Chetnie pokaże ale powiem szerze że nie wiem gdzie umieścić zdjęcia
    > żeby nie przechodzić procedury rejestracyjnej. :(

    A możesz podesłać na e-maila ?
    Jakby coś to: p...@w...pl
    Usuń iksa - zabezpieczenie antyspamowe.

    > 1)Szafa z drzwiami z przesuwnymi łamanymi szerokość wnęki=130 cm,
    > drzwi=100 cm =
    > łamane na pół i przesuwają sie lewo-prawo (drogo ale warto)

    Ja chyba jednbak pozostanę przy standardowych drzwiach.

    > A nie prościej z płyt GK?

    W sumie prościej i chyba taniej. Jeszcze się waham czy płyta GK czy wiórowa,
    laminowana.

    > NIe rozumiem pytania

    Blaty takie jak kuchenne. Wzdłuż całego blatu jedna ze stron (krawędzi) jest
    zaokrąglona i zalaminowana tym samym laminatem, którym pokryty jest cały
    blat. Z drugiej strony blat jest ucięty pod kątem prostym (bez zaokrąglenia)
    i oklejony jest tylko jakąś plastikową listwą zabezpieczającą
    Ja natomiast potrzebuję taki blat, aby obydwa dłuższe, przeciwległe boki
    były zaokrąglone i zalaminowane.

    > 5. Jakie polecacie w miare dobre i tanie systemy zabudowy szaf tzn. pólki
    > druciane, koszyki, listwy montazowe, uchwyty itd. ?

    > Poza tym po roku wykończania uważam że nie ma czegość dobrego i taniego

    Tyle, że czasami są rzeczy, za które się grubo przepłaca. Takim systemem mi
    się wydaje Elfa z Castoramy.
    Chodzi mi aby znaleźć coś tańszego.

    > Półki jak wyżej=> MDF, Chyba najwieksze płyty mają 2,5 na 3 metry.
    > Firma może przyciąć Ci na mm.

    W ostateczności ograniczę się do samych półek z MDF czy płyty wiórowej
    montowanych na takim stelażu, bez koszyków.
    Co do płyt to nie ma problemu. Już zrobiłem samemu kika mebli typu regały,
    szafa z drzwiczkami i półkami, biurka. Tak więc nie jest mi to straszne.
    Jednak wewnętrzną zabudowę wolałbym zrobić półkami systemowymi z drutów.

    > Jak ty czesto zamierzasz tej szafy używać?

    Codziennie. Tyle, że w tej garderobie pod blatem planuję umieścić 2
    komputery-serwery pracujace przez 24h/dobę oraz trochę elektroniki typu
    routery i wzmacniacze antenowe, które będą wydzielały trochę ciepła i trzeba
    będzie to ciepło gdzieś odprowadzić.
    Co prawda jak tylko zakończę remonty piętro niżej to te urządzenia wywędrują
    na dół, ale tymczasowo muszą tu być.