  • Data: 2011-04-28 18:13:43
    Temat: Re: Szlifierka
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Kwi, 19:56, Jacek <n...@g...com> wrote:
    > Tu masz niebieskiego Boscha, w niższej cenie i do tego
    lżejszegohttp://allegro.pl/szlifierka-katowa-bosch-g
    ws-14-125-cie-promocja-i15...
    > Jak tylko majsterkujesz/budujesz, to kup, jak radzą Koledzy coś za
    > niecałą stówkę w Castoramie i wystarczy.
    > Jak pracujesz w serwisie i chcesz lekką (bo trzeba nosić) i wydajną
    > szlifierkę to polecam w/w, bo mam podobną.

    No, tego polecanego przeze mnie Macallistera "za niecałą stówę" to
    raczej nie kupi :)

    Nie wiem, czy mogę go naprzeciwko niebieskiego boscha stawiać, ale
    wizualnie wygrywa - ma wygodną rękojeść tylną i wyłącznik w tej
    rękojeści, IMO o wiele to wygodniejsze niż szlifierka trzymana za
    korpus i suwany wyłącznik na boku. No i znów: nie ma walizki, nie ma
    tarczy diamentowej gratis.

    J. (naprawdę nie mam żadnych marketingowych powiązań z marką
    MacAllister)