  • Data: 2011-04-28 21:02:44
    Temat: Re: Szlifierka
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 13:48, Czosnek pisze:
    > Znalazłem na allegro pewien przedmiot tj.
    > http://allegro.pl/hitachi-g13yc-1500w-poznan-gratis-
    i1585363018.html. Czy
    > jesteście może w stanie mi coś powiedzieć na ten temat? Jestem osobiście z
    > Poznania i to właśnie będzie decydowało o zakupie chyba. Dajcie mi proszę
    > jakieś sensowne oceny owej szlifierki jeśli ktoś posiada jakąkolwiek wiedze
    > na jej temat.

    Może nie na temat ale jak już chcesz wydać trochę kaski na szlifierkę
    125mm to polecam poszukać w modelach dewalt'a.
    Jest kilka modeli o mniejszej średnicy korpusu - dzięki czemu leżą
    rewelacyjnie w dłoni a to w szlifierkach 125mm jest bardzo ważne gdyż w
    większości przypadków operuje się nimi jedną ręką.

    --
    M.