  • Data: 2017-08-25 16:24:36
    Temat: Re: Szlifowanie podłogi sz. mimośrodową
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 14:58:15 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Taśmówką zrobiłbym doliny.

    Jak sie postarasz to nie zrobisz.

    Ale ja ci mocno odradzam taka dłubanine. Jak masz taka szlifierke talerzowa
    wolnoobrotowa do pracy na stojaco to sie nia naucz pracować i zrobisz szybko tanio i
    dobrze.

    Zaloz do niej drobny papier na probe i wyczuj jak trzeba nią operować aby nie
    uciekała. Jak wyczujesz to zakladaj gruby i jedz.
    Pamietaj jedziesz tak aby najpierw zbierać w poprzek włókien a potem drobniejszy
    papier i wzdłuż włókien...