  • Data: 2017-08-25 22:35:00
    Temat: Re: Szlifowanie podłogi sz. mimośrodową
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 16:50:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    naucz pracować i zrobisz szybko tanio i dobrze.

    > Jest problem z tym "naucz". Nie umiem jej wyczuć i już. Swojej nie mam, ale
    > wziąłem kiedyś z wypożyczalni i nic z tego. Godzinę próbowałem, ale mi
    > uciekała w bok.

    Nie wiem czy nie stwierdze truizmu czy moze jednak wyjasnie nieco:

    Taka "froterka" wlasnie dokladnie tak powinna dzialac.
    Włączasz i tak ustawiasz kąt uchwytu aby powoli sie przemieszczała w bok. W
    kontrolowany bok.
    I nie za szybko.
    To jest ta magia.
    Nie to aby ja utrzymać w miejscu i kierować w boki/przód/tył.

    sednem jest to aby maszyna nie za szybko nie za wolno sobie uciakała w bok. Jak
    dojdziesz do sciany to zmieniasz kąt i jedzie tak samo w druga strone.

    Uwierz mi. Ja zrobilem taśmówką prawie 80m2 parkietu. Nie polecam mimo ze to nie
    makabra.
    Taka froterka zrobisz 10x szybciej i 100x wygodniej.